Translate

poniedziałek, 8 października 2012

W oczekiwaniu na ciążę

"W oczekiwaniu na ciążę" to tytuł poradnika dla wszystkich, którzy pragną zostać rodzicami. Książkę dostałam od kuzynki, która już zbliża się do mety ciążowej, a też z mężem trochę czasu się starali o dzieciątko.
Wczoraj zaczęłam przeglądać poradnik i tak mnie wciągnął, że już prawie połowę tekstu przerobiłam. Byłam taka podekscytowana każdą linijką tekstu, że pół nocy nie mogłam spać. Strasznie ciekawiło mnie co dalej. Co trzeba robić , jak robić, a przecież nie odkryłam nic nowego. Żadnego złotego środka, żadnej recepty na ciąże. Tak to jest z poradnikami. Napisane są w taki sposób, że człowiek utożsamia się ze wszystkimi problemami i wszystko do niego pasuje.
Ale prawda jest taka: po przeczytaniu zabawnego i przejrzystego tekstu, który naprawdę otwiera nowy sposób starania się o dziecko i otwiera oczy na różne tematy, które zawsze omijamy, bo po co, człowiek nabiera mnóstwa energii i z kolejnym dniem zaczyna wszystko od nowa, z zapałem i radością. Tym razem na pewno się uda! Teraz już wiem wszystko o planowaniu, więc zabieram się do działania :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz